Godnatt :)

Jag har nog ungefär ett lika roligt liv som en 80årig tant för tillfället! förutom att jag inte går upp så tidigt då..
Dagens höjdpunkt var typ åka till ica och de senaste dagarna har inte vart mycket bättre, kan inte nåt bra bara hända snart? Jag är så trött på den här skiten

Igår hade vi en föreläsning(typ) på engelskan där en kille pratade om hur man skulle bli över hundra år gammal, väldigt intressant men smått deprimerande när jag insåg hur fel jag lever xd
Förutom det rätt uppenbara att man ska äta bra och motionera så är det tydligen väldigt viktigt att omge sig med familj och nära vänner. På nåt ställe i Japan är det till och med så att man "föds in i" en grupp människor som man sedan spenderar hela livet med som vänner, ganska fachinerande att det funkar :)

Iaf om man lever så så kan man tydligen börja varje morgon med att gymma och fortsätta dagen med vattenskidor även om man är 104 år gammal^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0