Söt bäbis och träning :D

Idag har jag träffat världens sötaste bäbis!!! trodde aldrig någonsin att jag skulle höra mig själv säga det men man upphör aldrig att förvåna XD

Som jag skrev förut hade vi gäster och dom hade en 7 månaders bäbis som verkligen var hur söt som helst<3 Bara skrattade hela tiden(nästan) och var allmänt jättegosig! Om alla barn vore såna så skulle jag ändrat min åsikt om ungar(a) men eftersom jag träffat betydligt fler som har oerhört jobbiga skrik så tror jag att jag håller fast vid min gamla åsikt iaf xD men med detta lilla undantag då^^

Snart ska jag vara duktig och gå till gymmet :) har bokat yoga klockan 6 men tänkte träna lite på själva gymavdelningen innan dess.. Äntligen har jag hittat ett gym som jag verkligen gillar! Actic(f.d Nautilus) har grymt bra klasser, bra och fräsha omklädningsrum och nu har jag satt upp ett mål att jag ska träna yoga två gånger i veckan, core 1,5 gång i veckan och funktionell träning 0,5 gång i veckan (de halva är för att det är varannan vecka) xD

Den här låten har oerhört bra text! efter att ha lyssnat på den har jag faktiskt fått en helt annan bild av skönhetsideal och det är så jävla skönt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0