3 timmar och 40 min håltimme.. jippie!

Nu sitter jag hemma på vår inte alls överdrivet långa håltimme.. :P Vår skola hade verkligen inte mig i åtanke när de gjorde schema, det är säkert!
Men jag har iaf hunnit med att plugga psykologi och även ösa lite skit över min psykolog i 50 min xD Så nu ska jag försöka få i  mig nåt att äta innan jag beger mig tillbaka till skolan för att ha fysik och mentorstid innan jag slutar för dagen :)
Men vad är egentligen meningen med att börja 8.30 och sluta 15.25 när man bara har lite drygt två lektioner? xD

Jag funderar på vad jag ska göra i eftermiddag, borde nästan försöka börja med min packlista inför Indien :)♥ det är två veckor kvar tills det bär iväg men med min packningsförmåga brukar det betyda att jag packar typ imorn och sedan ägnar nästan två veckor åt att sortera ut sådant som inte behövs(y)

Ytterligare en sak som jag ska göra innan jag åker är faktiskt att klippa mig! och inte som jag brukar utan kort :D Kom på denna ide för ett par dar sen och ju mer jag funderat på det desto bättre ide verkar det ha blivit. Jag har alltid vart förbannad på mitt värdelösa hår, det är tunt och så fort det blir ett par centimeter för långt så blir det stripigt.. Så nu har jag helt enkelt bestämt mig för att klippa av det  :D Kommer fortfarande kunna ha löshåret i, men det kommer bli grymt skönt att förhoppningsvis kunna skippa det, de dagar man är aldeles för trött

Nåt i stil med det här fast aningens längre i nacken!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0