Baka baka många kakor :D

Förlåt för den dåliga uppdateringen men jag har helt enkelt inte orkat sitta och försöka komma på nåt att skriva xD
Men nu är det iaf gjort! jag har klippt av mig håret :D jag var lite orolig för att jag skulle se ut som en kille men det var rätt obefogat^^ blev faktiskt väldigt nöjd :)

Idag har jag vart med min fina jennie<3 vi var först en snabbis på stan och jag blev kär i ett par jeans(men har bestämt mig för att inte köpa nåt mer innan indien) och sedan gick vi hem fr att baka :) eftersom båda två är entusiastiska chokladfanatiker så blev det chokladcupcakes :D alltid lika gott^^

det är förresten oherhört irriterande att skriva på dator med lösnaglar! så är det ovanligt många fel får ni ha överseende med det^^

och jag har ju glömt att skriva att jag fått en iPhone också! :D fick den igår och blev så himla glad, tack mamma och pappa<3 men jag får inte mitt nya simkort förens på onsdag:( men det kan väl vara värt att få vänta ett par dagar extra fr att få behålla sitt gamla nummer..

mitt internet dampar just nu så läggar upp bilder imorn xD


Puss och godnatt^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0