Bilder :D

Nu kommer äntligen lite bilder från helgen xD jag förstår inte vad som har vart fel hemma men bilder har iaf inte gått att ladda upp..

Det har iaf varit väldigt kul att gå till skolan idag, har fått väldigt mycket komplimanger för mitt hår :) så det är kul! ångar inte att jag klippte mig iaf^^

I fredags fick min syster en systemkamera så det har vart fotoblixtar ungefär konstant hela helgen xD därav den konstiga blandningen utav bilder, haha
men det har varit en mysig helg, trots att jag tyvärr inte kunde hälsa på danne.. i fredags hade vi minijulafton hemma eftersom det om knappt två veckor bär av till indien(vi fick saker som kunde vara kul att ha när vi åker dit, iaf min syrra) Jag fick en iPhone :D vet att jag har sagt det men är lite barsligt glad över det(a) och min lillebror fick massa spel och spelkonsoller

känner att det här blev ett väldigt konstigt inlägg XD menmen^^ hoppas ni fattar iaf, nästa blir nog bättre :p













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0