Bullbak :)

Eftersom mitt schema inte tillät mig baka bullar igår så tänkte jag ta det lite i efterskott och göra det nu istället^^ bättre sent än aldrig eller hur?
Det absolut godaste att ha på bullar är faktiskt mandelmassa och kardemumma så det är ett skarpt tips att testa det :) dessutom ska man göra dem generöst stora, ibland är faktiskt större bättre :D

I fortsättningen ska jag försöka slänga iväg ett inlägg när jag är i skolan också. Dock lever skolans internet sitt eget eget liv och vill för tillfället inte ansluta min dator av nån jävla anledning!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad bra bullarna vart! :)

2010-10-05 @ 18:38:14
URL: http://emmasara.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0