Far longer than forever..

För första gången någonsin tycker jag faktiskt att måndagar är den bästa dagen i skolan xD Tur att vi har kvar några bra lärara på skolan och att inte alla blir på smällen^^
Idag sklle vi tvåor låtsas vara nior och jobbiga föräldrar inför gymnasiemässan nu på lördag, det slutade med att alla tvåor i min grupp satt och klagade på att skolan var mycket bättre förra året! haha lyckat värre(y)


Men fan vad jag saknar dig, det är mer än två veckor sen vi sågs och det är inget bra rekord.. Jag saknar din lukt din värme, ditt lugn, ditt allt.. Jag saknar att kunna vara mig själv och glad och lugn utan tabletter! fuck this..

Tänk att disneyfilmer kan kännas så verklighetsbaserade?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0