Hemma igen^^

Nu har jag kommit hem från en helflummig kväll med trevligt sällaskap :) och jag skriver såklart om scouterna :D vi har handlat läsk, skrattat, retats, pysslat och skrattat lite mer! En rätt perfekt vardagskväll<3
Jag har också grävt fram lite gamla skills angående att "pärla", eller ja skills är nog att överdriva då jag kom fram till att pärla var betydligt lättare att göra när man var liten. Fingrarna var betydligt smidigare då xD Jag lyckades förstöra mitt konstverk ett par gånger med lyckades till sist göra en liten hyfsat lyckad drake!

Nu sitter jag i soffan och kollar så smått på tv, har precis ätit sushi och en av de nubakta bullarna :) och eftersom klockan är över nio känner jag att det börjar bli dags för mig att sova snart, haha.. Vad är det för fel på Theralen!? vad är vitsen med en sömnmedicin som gör att man ökar sitt sömnbehov med ungefär 100% och gör att man drabbas av drastiskt zombiesyndrom under största delen av den vakna tiden.. bara lite fail ;)

Btw jag är verkligen inte bra på att blogga, igår när jag försökte få in en youtubefilm så kan man väl lugnt säga att jag misslyckades.. Så ha överseende med det om det händer igen(a)

Puss och kram skumbanan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0