Hm vad ska jag skriva..?

förlåt att jag är så dålig på att uppdatera men jag kan kan verkligen inte få nån ordning på tankarna just nu, alldeles för mycket som snurrar nu så varning för flummigt blogginlägg xd

Idag har faktiskt vart en helt okej dag, trodde inte det när jag vaknade imorse och det började väl inte optimalt men den blev bättre :) missade första två lektionerna men antagligen tack vare det som jag orkade med restan av dagen så bra.. Det finns faktiskt mycket trevligt folk runt omkring en om man bara tittar ordentligt<3 går ju faktiskt på en jävligt bra skola även om jag har en tendens att glömma det..

men iaf jag vaknade imorse och kände mig ungefär som.. att jag ville somna om och aldrig mer vakna men när jag väl tagit mig upp, tagir mig samman och gått ut mådde jag faktiskt rätt bra. och när jag kom till skolan blev det bara bättre och jag kunde faktiskt skratta :) trevlig överraskning!

dessutom så fungerar nu min älskade iPhone :D jag är verkligen helt kär<3 hur har jag klarat mig utan en iPhone hela mitt liv :o Nu surfar jag och laddar ner vuxen nappar a.k.a appar, för fullt xD

Imorn hade jag faktiskt tänk ta mig sammam lite xD imorn ska jag klara att gå upp ur sängen göra mig iordning och bete mig normalt i skolan! får se hur det går me den saken men jag har ju klarat det förut, haha

dock kan jag inte skryta med att jag gått runt och sett jättebra ut idag xD jag har inte dushat på jättelänge och imorse hade jag inte ens borstat håret och inte fixat mig mer än lite foundation och kajal, rätt otroligt för att vara jag^^

i vissa fall önskar jag fan att jag var kille :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0