Indien :D

nu sitter jag och skriver från en balkong på hotellet i indien^^ Det är verkligen underbart här, fast tyvärr lite tomt.. Vi bor på ett jättefint hotell med pooler och nära havet :D har taglit massa bilder som snart kommer upp, antagligen imorn :D

Men en sak som jag inte fattar är hur det kan vara så otroligt faschinerande med bleka blondiner xD fy helvete vad folk stirrar på en :O när vi åkte flyg mellan dehli och goa satt det hela tiden minst två personer som vände sig om i sina säten och verkligen glodde på elin och mig! kändes som att man skulle få skavsår av det, haha

Tyvärr syns det ännu väldigt tydligt att vi är nykomna turister, folk försöker sälja på en allt och ingenting och det är näst intill omöjligt att säga nej^^ idag har jag köpt två armband, ett halsband, en hennatatuering, pedikyr, en sarong och säkert nåt mer xD trots att jag sa att jag inte ville ha nåt alls först :O men har redan blivit rätt brun så snart blir folk kanske lite lugnare ;)

Nu ska vi gå och äta mat och shoppa lite :D men nu har jag äntligen tillgång till internet så bloggar mer imorn :)

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0