I've lerarned the hard way, nothing is what it seems..

Idag är ytterligare en otroligt nödvändig onsdag :P jag gick till skolan vid halv nio, var med på genomgången och kom på att jag inte hade boken med mg så jag gick hem igen efter en halvitmme xD så nu är det bara några timmar kvar tills jag ska tillbaka och ha fysik..

Jag är verkligen inte bra på att göra saker när jag ska har jag kommit på!(redan) xd. jag gick hem för att plugga matte och packa men la mig i soffan och orkar nu inte ställa mig upp-.- Får ligga här ett tag och samnla lite krafter och beslutsamhet för att bli klar tills imorn^^

Hmm, en agom misslyckad intervju kan man nog kalla det xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0