Koleravaccin är fruktansvärt äckligt xD

nu sitter jag i soffan och är stolt över att jag lyckats få i mig andra och sista dosen koleravaccin(y)det är verkligen riktigt äckligt! men som jag och elin sa till varandra för att få mod: det är godare än kolera eller magsjuka xD

Jag borde verkligen lära mig att göra saker i tid! nu är klockan snart halv tio och jag måste dusha innan jag somnar.. och dessutom hinna ta sömntablett en timma innan jag ska sova xD fast jag är hungrig också:( och får inte äta nåt inom en timme nu xD snacka om i-landsproblem^^ och jävligt förvirrad förklaring xD

Jag vill ha chokladbollar :( elin och jag bakade förut men nu kan jag inte äta xD det är ganska sorgligt!


Btw, en bra låt<3 känner att jag behöver musik i den här stilen för tillfället..
framförallt introt är underbart bra text på



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0