Mysigt med regn.. eller inte xD

Nu sitter jag i skolan och har precis börjat med biologin.. Det tog ett litet tag eftersom vår mysiga skola fått en läcka i taket! Så nu står det en stor hink bredvid min plats och man hör ett mysigt droppande oavbrutet xD snakca om att man kommer bli kissnödig i det här klassrummet(y)


Eftersom vi har biologi nu känner jag mig lite tvungen att lägga in ett citat från min biologilärare^^ vi skulle lära oss om celler och hade jäst som exempel, vår lärare höll på att förklara för oss varför jäst blir flytande när man häller salt på den:..och där ligger jästen inte ett ont anande i kylen tills en ondsint biologilärare kommer och köper den och ger den till ett gäng vettvillingar som häller salt på den!.. stackars jästen :o men bra med lärare med humor xD


Det här var förresten en riktigt charmig hund<3 såhär ska jag lära min valp att göra också^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0