Redan tisdag..

Nu sitter jag och konstaterar att det är mindre än två dygn kvar tills vi ska åka och jag har fortfarande inte ens börjat packa xD jag känner mig duktig(y) Får nog helt enkalt ta och göra det på håltimmen imorn, eftersom jag smart nog lyckats planera in en del saker imorn efter skolan xD Borde dessutom säkert ha gjort det nu istället för att sitta vid datorn men det är lite sent påkommet nu.. varför är man alltid efterklok?

Dock har jag iaf börjat med att packa min iphone full med musik :D sitter just nu och laddar över musik såsom, slipknot, korn och linkin park<3 Är inte säker på att min spotify-account fungerar i indien nämligen så tar det säkra före det osäkra, haha klarar migverkligen inte utan musik :o

Idag var jag förresten och klippte mig igen :D tyckte att håret var lite för långt och oformbart på sidorna i förhållande till nacken så nu är det ännu kortare^^ Men enligt Julia så är det tur att jag inte har långt hår då det tydligen är väldigt stöldbegärligt, vore rätt illa att bli bestulen på sitt hår på semestern..

Nu håller jag på att somna sittandes i soffan xD man blir in i helvete trött av propavan! tur att det finns :p

Puss och kram^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0