Sista lektionen idag^^

Nu sitter jag i skolan och väntar på att sista lektionen ska börja :) jag blir verkligen tokig på mitt håliga schema xD jag hinner hem oh tbx till skolan ungefär 4 gånger om dagen innan jag till slut har slutat på rikigt!

Men idag är också en hyfsat bra dag faktiskt, börjar med psykologi(som är kul trots trög lärare xD), sedan har jag fysik som är riktigt kul och med en grymt bra lärare! sist slutar jag dagen med kriminalteknik som även det är ett av favoritämnena^^ lite flummigt och luddigt i kanterna vad man egentligen ska göta men väldigt intressant

och mest för att jag har tråkigt xD
Sånt här kan alltid få upp en humör åtmindtone lite grann^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0