Tjo faderittan fem fingrar i vanten :D

Jag förstår inte hur någon kan vilja spela fotboll efter att ha sett något sånt här :o det är ju ett klart bevis på att det är farligt xD dock skulle till och med jag kolla på matcher om alla domare var dom denna: xD

Btw, jag har absolut ingen aning om vaf jag ska göra! Känns som att mina vardagar börjar bli smått förutsägbara, jag kommer hem sätter mig i soffan med datorn, sitter där tills det är mat, äter och går sedan och läggar mig xD vadå tragiskt-.-
Dock finns det en person som faktiskt gör det värt att sitta vid datorn :) trevligt att inte alla vänder en ryggen, fast mindre trevligt att alla som bryr sig bor inihelvete långt bort!

Just nu sitter jag mest och drömmer om när jag blir 18 och går ut skolan, då ska jag här ifrån! antingen till gbg, den bästa svenska staden enligt mig :) eller så ska jag utomlands, vart som helst där folk inte är så stela som här i sverige :P och jag har redan fått rådet att flytta utomlands av inte mindre än två personen på ett par veckor så det verkar ju som om folk tycker det är en bra ide^^

PussPuss:* nu ska jag gå och köpa sushi :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0